Koronawirus wpędza w kłopot nie tylko nasze zdrowie, ale i działalność wiele branż. Bardzo mocno dotknięty został sport, co doprowadziło do utworzenia ciekawej akcji marketingowej piłkarskiego GKS Tychy. Pierwszej, której warto przyklasnąć..

Spółka Tyski Sport S.A. nie zarządza już sekcją piłkarską, która weszła w skład innej spółki – KP GKS Tychy S.A. Ich działania marketingowe są osobne, choć w obu chodzi o dobro GKS Tychy.

Dotychczasowe kampanie jednak delikatnie mówiąc były nieudane. Nawet zapraszanie na mecze z pomocą specjalnego „malucha” (Fiata 126P) nie było udane. Wyjścia zawodników „do kibiców” na Paprocany czy Plac Baczyńskiego również nie przyniosły rezultatu. Teraz jednak działacze KP GKS Tychy S.A. wpadli na bardzo fajny i ciekawy pomysł.

Chodzi o akcję „Kupuj wirtualnie – pomagaj realnie”. Polega ona na kupieniu wirtualnej wejściówki na mecz GKS Tychy ze Stalą Mielec, który miał się odbyć w poniedziałek, 30.03. o godz. 18.00. Są one w cenie 30 zł, a każdy kibic otrzyma w zamian „coś niezwykłego”. – Nazwisko każdego wspierającego znajdzie się na specjalnie przygotowanych koszulkach na sezon 2020/21. Mam nadzieję, że będą to koszulki wypełnione Waszymi nazwiskami – mówi w apelu prezes KP GKS Tychy S.A., Leszek Bartnicki.

Ta akcja wspierająca GKS Tychy jest zdecydowanie najlepszą od wielu, wielu lat i może przynieść bardzo pozytywny oddźwięk. Każdy przecież ucieszy się z zamieszczenia jego nazwiska na koszulce ukochanego klubu. Specjalnie przygotowane trykoty meczowe oczywiście będzie można zakupić w sklepiku klubowym.

Specjalne, wirtualne bilety można zakupić przez stronę internetową bilety.gkstychy.info.