GKS Tychy dołączył do powstającego na Śląsku projekcie, w którym uczestniczą największe kluby z regionu. Polega on na przygotowaniu wspólnej oferty biznesowej.

Do projektu włączyły się największe śląskie kluby – GKS Tychy, GKS Katowice, Górnik Zabrze, Piast Gliwice oraz ROW Rybnik. Do Niebawem dołączą do niego także Podbeskidzie Bielsko-Biała i Ruch Chorzów, które muszą wywiązać się z dotychczasowych zobowiązań wobec sponsorów. Dzisiaj zostały podpisane umowy.

Projekt ma na celu sprowadzać do klubów partnerów, którzy będą chcieli wykorzystać siłę reklamową i marketingową. Pierwszą firmą, która doszła do porozumienia z klubami jest Hoop Cola. – Jako znaczący producent napojów w Polsce, od lat wspieramy wiele komercyjnych i charytatywnych inicjatyw sportowych, a sam sport jest wpisany w DNA wielu naszych marek – szczególnie w wodę mineralną ARCTIC. Na Śląsku już się trochę zadomowiliśmy, od przeszło roku aktywnie wspierając naszymi produktami Piasta Gliwice. Z tego też powodu rozpoczęcie współpracy ze zrzeszonymi klubami śląskimi, jest dla nas naturalnym i kolejnym krokiem ku zwiększaniu naszego zaangażowania w sport na Śląsku, a jednocześnie ważnym działaniem na rzecz wzrostu rozpoznawalności marki wód mineralnych ARCTIC. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści dla wszystkich stron – mówiła Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska oficjalnej stronie GKS Tychy.

GKS TYCHY - 1. FC KOLN (1. FC KOELN)

Do podpisania umów oraz prezentacji nowego partnera doszło do Ostravie, gdzie na konferencji prasowej spotkali się przedstawiciele klubów i firmy Hoop Cola. Przełomowy projekt ma wzmocnić siłę śląskiej piłki nożnej, która w ostatnich latach boryka się z różnego rodzaju problemami.

Z podpisania umowy zadowolony był Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A. – Na co dzień rywalizujemy z innymi śląskimi klubami pod względem sportowym, ale dzisiaj pokazujemy, że w biznesie skutecznie współpracujemy. Wiążę z tym projektem spore nadzieje, jest to nasz pierwszy wspólny, ale z pewnością nie ostatni sukces. Każdy z klubów ma potencjał, który można efektywnie wykorzystać. Taka współpraca to wzór do naśladowania dla klubów z pozostałych części Polski. Wspólnie budujemy markę śląskiej piłki.